Ano, naši zákazníci mají možnost stát se členy věrnostního programu ROSSMANN CLUB, jehož součástí je dětský věrnostní program Rossmánek a nově i možnost on-line nákupu skrze náš e-shop. Veškeré informace k tomuto programu naleznete ZDE.
Ano, pokud je zboží v neporušeném obalu, který nedovoluje zboží jakkoli otevřít.
Požadavku na vrácení zboží bez vady, které bylo placeno poukázkami určenými pro nákup v hmotné nouzi, nelze vyhovět.
Vrácení nebo výměna zboží bez vady není možná u vybraných výrobků z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů. Především u kosmetických výrobků bez obalu, resp. bez uzavřeného obalu, epilátorů, spodního prádla atd. Vrácení zboží nebo výměna není možná u výrobků, které spadají do kategorie "Vyhrazené léčivé přípravky", jako je například Paralen, Ibalgin a jim podobné.
Rádi Vám poskytneme informaci o možnosti vrácení nebo výměně konkrétního výrobku v prodejně, a to prostřednictvím naší zákaznické podpory, nebo naší bezplatné infolinky.
Reklamaci proveďte nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Detailní informace o způsobech reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti ROSSMANN, který je ke stažení zde.
Ano, v kterékoli naší prodejně můžete zakoupit dárkovou kartu, kterou lze dobít částkou od 200 do 5 000 Kč, s dobou platnosti 12 měsíců od data nabití. Bližší informace k dárkovým kartám naleznete ZDE.
Seznam adres, telefonních čísel a otevírací doby všech prodejen ROSSMANN naleznete na našich webových stránkách v sekci Prodejny nebo v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB.
Ano, platba v EUR je v prodejnách ROSSMANN možná. Prodejny však přijímají pouze papírové bankovky do nominální hodnoty 100 EUR a hotovost vrací výhradně v CZK dle aktuálního denního kurzu ČNB.
Poptáváme komerční prostory s prodejní plochou o velikosti 400-600 m2 a ve městech s více než 10 000 obyvateli. Hledáme prodejní plochy ideálně v centrech měst, v obchodních centrech a na nákupních zónách. Detailnější informace včetně kontaktu naleznete zde.
Pokud jste členem našeho věrnostního programu ROSSMANN CLUB, můžete si nyní dostupnost zboží na jakékoliv naší prodejně snadno ověřit sama/sám. Stačí když si naší aplikaci otevřete, kliknete na kolonku PRODUKTY a pod červenou lištou s naším logem vyberete prodejnu, jejíž sortiment Vás zajímá. K jinému způsob dohledání výrobku potřebujeme znát ideálně jeho EAN (13místný čárový kód), případně kompletní název. Můžete nám také zaslat fotografii hledaného produktu na e-mail: info@rossmann.cz.
Fotoslužby pro nás zajišťuje společnost CEWE. S veškerými dotazy, které se týkají objednávek či zpracování fotografií, kontaktujte zákaznickou linku CEWE na telefonním čísle 272 071 381, nebo písemně na info@cewe.cz.
Na počáteční kojeneckou výživu není možné ze zákona uplatnit žádnou slevu, ani slevový kupon.
Ve všech prodejnách ROSSMANN můžete uplatnit papírové poukázky, karty nepřijímáme:
- Sodexo/Pluxee (Dárkový Pass, Asistence Pass, Pluxee Dárek, Pluxee Asistence)
- Edenred (Compliments, Čistý, Service).
- UP Česká republika (Cadhoc, Clean)
- Poukázky UP Cadhoc je možné použít na jakýkoliv sortiment bez omezení, pouze u poukázek Up Clean jsou dány specifické podmínky k použití.
Ano, ve všech našich prodejnách můžete využít služby CEWE Foto ihned.
Ano, ve všech našich prodejnách mohou zákazníci využít bezplatné připojení k Wi-Fi.
Přehled aktuálních volných pracovních pozic naleznete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Pokud jste nenašli pozici, kterou hledáte, můžete nás také kontaktovat prostřednictvím kariérního formuláře, nebo zaslat životopis na info@rossmann.cz.
V případě zájmu o spolupráci nám prosím zašlete vaši nabídku na info@rossmann.cz.
Sortiment jednotlivých prodejen se může lišit dle prostorových možností prodejny. Pokud jste členem našeho věrnostního program ROSSMANN CLUB, můžete si ověřit dostupnost zboží na jakékoliv naší prodejně prostřednictvím našeho e-shopu. Pokud členem věrnostního programu nejste, neváhejte se obrátit s Vaším dotazem na dostupnost zboží na naši zákaznickou infolinku 800 767 626 nebo písemně na info@rossmann.cz.
Tuto službu bohužel neposkytujeme.
Reklamaci můžete řešit dvěma způsoby. Jedním ze způsobů je zaslání produktů na náš centrální sklad.
Druhým způsobem je možnost přinést zboží k reklamaci na jakoukoliv naši prodejnu, kde s vámi naši zaměstnanci sepíšou reklamační list a zajistí vrácení peněz (viz reklamační řád ZDE).
Pokud Vám zboží zakoupené v našem e-shopu z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem na prodejně ROSSMANN.
Zboží můžete vrátit na jakékoliv naší prodejně, nebo zasláním zpět na adresu dodavatele:
ROSSMANN, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Průmyslový a logistický park Úžice
Hala DC01B
277 45 Úžice 268
K vrácenému zboží je vždy nutné přiložit fakturu, kterou doložíte, že bylo vracené zboží skutečně zakoupeno v našem e-shopu.
Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět na účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Rádi Vám poskytneme informaci o možnosti vrácení nebo výměně konkrétního výrobku v prodejně, a to prostřednictvím naší bezplatné infolinky.